Freya Hotel

    Modulul Freya Hotel defineste un program bine optimizat care serveste la administrarea rapida , eficienta si fara greseli a business-urilor din bransa hoteliera, chiar daca facem referire la hoteluri , vile turistice, pensiuni turistice, cabane, statiuni turistice etc.

Aplicatia Freya Hotel se integreaza excelent cu aplicatia Freya Restaurant care ofera o solutie completa pentru administrarea rapida si fara erori a tuturor unitatilor de servire din domeniul HoReCa.

 

          Principalele caracteristici ale acestei aplicatii sunt:

- Permite un numar infinit de utilizatori si nu exista limita in ceea ce priveste numarul de camere cu care poate sa lucreze;

- Reprezinta instrumentul necesar, complex, pentru administrarea afacerilor pentru ramura hoteliera;

- Permite efectuarea de rezervari online, acest sistem fiind integrat in program;

- Da posibilitatea de emitere rapida a facturilor, bonurilor fiscale si chitantelor;

- Permite o varietate de modalitati prin care clientul poate plati ( plata, plata cu cardul, CEC, tichete).

- Se poate ingloba cu website-ul de prezentare al unitatii (hotel, pensiune, vila etc.);

- Da posibilitatea de a transfera costurile intre camere;

- Permite cazarea unor grupuri sa ucazari care vin direct din agentiile de turism;

- Se integreaza cu sistemele hoteliere securizate de inchidere/deschidere usi pe baza de cartele de acces;

- Programul poate incorpora diferite centrale telefonice din unitate;

 

          Modulul de Administrare 

- Etajele, camerele si tipurile de camere vor fi bine definite;

- Operatorii care lucreaza cu programul vor putea fi atent supravegheati si li se pot acorda drepturi specifice fiecaruia;

- Se vor putea administra clientii si companiile;

- Permite definirea si alocarea pentru diverse camere a unor imbunatatiri, de exemplu AC (aer conditionat), TV, Internet, etc.;

- Definirea nomenclatoarelor de țări, regiuni, limbi, documente de identitate, apelative, servicii suplimentare, etc.

 

          Modulul Financiar

- Se vor putea introduce cotele pentru taxa pe valoare adaugata (TVA) ;

- Se pot previzualiza facturile si chitantele emise;

- Se pot stabili tarifele pentru diferite tipuri camere;

- Se stabilesc monezile cu care se va lucra precum si a cursului de schimb;

- Stabilirea seriilor de documente pentru realizarea facturilor, chitantelor si facturilor proforme;

 

          Modulul de Operare

- Acest modul il va folosi in mod special angajatii care ocupa postul de receptioner;

- Cu ajutorul acestui modul se va realiza rezervari, cazari si decazari in cadrul unitatii;

- Permite vizualizarea din sistem a situatiilor camerelor si clientilor;

- Interfata grafica permite vizualizarea in plan a camerelor pe fiecare etaj;

- Se poate verifica istoricul fiecarei camere cu toate cazarile efectuate, rezervari, istoricul curateniei etc.;

- Se poate vizualiza si opera diagrama Grantt care urmareste etapele desfășurării unui cazari în funcție de durata acestora;

- Permite generarea automata a fisei de cazare;

- Operatorul poate introduce date suplimentare si anumite servicii atribuite cazarii respective;

- Permite diferite trepte de tarifare in functie de tipurile de camere;

- Operatorul are posibilitatea de a acorda discounturi absolute sau relative;

- Genereaza o multitudine de rapoarte bazate pe datele existente;

- Rapoartele se genereaza automat in fuctie de tipul camerei, de etaj, de utilizator, achitat/neachitat etc. ;

- Rapoartele au posibilitatea de a fi exportate in documente electronice de tip PDF, Excel si Word;

- Genereaza automat facturi, chitante si bonuri fiscale;

- Exista si posibilitatea de a personaliza cu sigla firmei a facturilor fiscale;

 

 

 

 

 

Cautare


Contact


  • 0767.040.930
  • 0767.040.906
  • 0744.358.759
  • office@uvision.ro

Social Media


©

2014 ULTRA VISION S.R.L.

Este interzisa copierea, folosirea textelor sau a imaginilor din acest site