Aplicatia software care poarta denumirea de Freya Restaurant, reprezinta instrumentul necesar pentru o administrare extrem de completa si corecta a unitatilor de servire din cadrul HoReCa, indiferent de dimensiunile acestora (bar, club, restaurant, cafenea, fast-food, cantina, pizzerii etc.).

Indiferent de afacerea pe care o detineti, inevitabil se poate intampla sa apara diferite erori sau probleme atunci cand se face referire la administrare.

De aceea modulul Freya Restaurant poate deveni un pilon principal pentru administrarea afacerii dumneavoastra in sensul ca nu poate sa greseasca niciodata si nici sa-si insuseasca anumite bunuri.

Prin urmare aplicatia reduce in totalitate greselile umane si in mod special frauda.

 

In continuare dorim sa va prezentam principalele avantaje ale acestui program:

- Este extrem de usor de folosit;

- Comenzile se pot prelua foarte rapid;

- Interfata grafica este prietenoasa si permite afisarea customizabila a produselor din meniu si ingredientele cu care se prepara produsele;

- Permite modalitatea de a implementa sisteme de fidelizare a clientilor;

- Cand se doreste inchiderea notei de plata, aplicatia scade automat din stoc produsele consumate/comandate;

- Modulul permite afisarea rapoartelor de incasari pentru fiecare utilizator/operator, chiar daca difera modalitatea de incasare;

- Comenzile vor fi salvate automat intr-o baza de date;

- Produsele din stoc vor fi automat inventariate, iar comenzile de protocol se vor gestiona separat.

- Permite previzualizarea si emiterea de chitante si facturi;

- Filtreaza preturile si ofertele de tip happy hours;

- Editeaza notele de plata, bonurile de comanda respectiv bonurile de consum;

- Tipareste rapoarte  cu privire la incasare, stoc, vanzare, presonal etc.;

- Nu permite accesul la date decat persoanelor autorizate;

- Emite rapoarte in care putem vedea care produs are un flux de vanzare mai mare, care angajat a vandut mai mult, cate produse sunt pe stoc, alte detalii despre personalul angajat (plata salariului, consumatie individuala, etc.), detalliile despre furnizor (facturi, restante, plati), detaliile despre comenzi etc.;

- Permite adaugarea nelimitata de utilizatori, anexe, stocuri, clienti, mese, oferte etc.;

 

 

 

 

Cautare


Contact


  • 0767.040.930
  • 0767.040.906
  • 0744.358.759
  • office@uvision.ro

Social Media


©

2014 ULTRA VISION S.R.L.

Este interzisa copierea, folosirea textelor sau a imaginilor din acest site