eCUB Admin

 

Aplicatia eCUB Admin este un modul care completeaza nevoile fundamentale de administratie:

- Instalarea, configurarea si intretinerea;

- Asigurarea securitatii fisierelor (datelor);

- Dreptul de a accesa datele inregistrate in sistem;

In momentul in care se instaleaza sistemul, aplicatia eCUB Admin participa la etapa de atasare si configurare initiala a bazelor de date. In urmatoarea faza, modulul verifica versiunea aplicatiilor de client cat si a structurii bazelor de date, urmand ca acestea sa fie actualizate automat, nefiind nevoie de nici o interventie, decat de conexiune la internet. Actualizarile se vor distribuii automat pe statiile de lucru.

Pe partea de administrare a drepturilor de acces in sistem, aplicatia soft permite:

- adaugarea unor grupuri de utilizatori si structurarea acestor grupuri pe diferite nivele de acces in sistem;

- adaugarea de noi conturi de utilizatori si asocierea acestora cu diferite grupuri specifice fiecarui modul;

- administrarea conturilor utilizatorilor si configurarea unor noi parole de autentificare;

Aplicatia beneficiaza si de un sistem de siguranta a datelor bine optimizat, care permite realizarea unor salvari periodice a fisierelor (backup), iar in cazuri speciale se poate restaura respectiv reveni la starea datelor si setarile initiale.

Cautare


Contact


  • 0767.040.930
  • 0767.040.906
  • 0744.358.759
  • office@uvision.ro

Social Media


©

2014 ULTRA VISION S.R.L.

Este interzisa copierea, folosirea textelor sau a imaginilor din acest site